Riia lennujaam nimelt muudab drastiliselt oma tasudesüsteemi, novembrist 2009. kaotavad airBaltic ja Ryanair 80% soodustuse ja seega olulise eelise teiste lennujaamade ees, vahendas LETA.
Petersi sõnul peavad lennufirmad nüüd nuputama, kuidas konkurentsis ellu jääda ja samas kasumlikuks säilitada. „Kasumlikkus ei pea alati tagatud olema, kuid eelmised tasud lubasid loota kindlat kasumit. airBaltic ja Ryanair saavad väga hästi aru, et pääseda konkurentsi rikkumise süüdistustest, tuli midagi muuta. Kriitika meedias ei tule kasuks ei lennufirma ega lennujaama imagole. See on kompromiss,“ lisas ta.
Siiski ei välistanud Peters Ryanairi protesti lennujaama otsuse vastu soodustused kaotada. Siiski selle kohta info puudub ja lennufirma ei pruugi enne novembrit, kui uus süsteem jõustub, midagi teha.
„Arvestades lennufirma argessiivset strateegiat, võivad nad vaidlustada kulude kasvu. Seni ei ole Ryanair andnud mingitki märki, kas nad lahkuvad Riiast või esitavad kohtusse hagi. Usun, et nad jälgivad turuolukorda ja me leiame ühise lahenduse,“ lisas ta.