• 08.06.09, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äpardunud bussijaamast sai rekordajaga taas transpordi tuiksoon 

Veel mõni kuu tagasi paistis piletimüügipunkti ja WCdeta jäänud Põlva bussijaama tulevik üsna tume ja arutusel oli isegi mõte see üldse ümber kolida. Sel nädalal aga avati bussijaam vaid kuu ajaga renoveerituna ? kõik bussireisijaid sügisest saati kummitanud probleemid said lahendatud ja lisaks saavad põlvalased hakata kasutama cargo-bussi teenust.
Märtsis kirjutas LõunaLeht, et Põlva on oma bussijaamaga tõsiselt hädas: möödunud aasta hilissügisest saati ei saanud sealt bussipiletit osta ja ka keha kergendama tuli bussilt tulijatel või nende ootajail minna lähedal asuvasse kaubanduskeskusse või tanklasse. Lisaks oli ootesaal kütmata, bussiinfo puudulik ja koristajagi sattus majja harva. Maavanem Priit Sibula ja linnapea Tarmo Tamme kohtumisel arutati isegi võimalust bussijaam hoopistükkis minema kolida.
Sel esmaspäeval aga avati Põlva bussijaam juba renoveeritud kujul.
„See tegelikult toimus üsna kiiresti ? läksin mai alguses puhkusele ja isegi siis ei käinud bussijaamas mingit tegevust," rääkis esmaspäeval bussijaama avamisel osalenud Priit Sibul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele