Täna allkirjastas majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts kahe maantee-ehituse suurprojekti rahastamisotsused, millega eraldas 1,76 miljardit krooni Tallinn-Narva maantee Väo-Maardu teelõigu ehituseks ning Pärnu ümbersõidu rekonstrueerimistöödeks.
„Eesti maanteedele tähendab see projekt vajalike teede ehitamist, lisaks selle loob see võimaluse ka ligikaudu 1500 töökoha loomiseks,“ kommenteeris Juhan Parts. „Hea on see, et ka raskel ajal suudame panustada oma infrastruktuuri ja teha olulisi asju. Arenenud riigis peame me kindlasti mõtlema ka heade teede olemasolule selles,“ lisas Parts.
Tallinn-Narva maantee Väo-Maardu teelõigu rekonstrueerimise käigus ehitatakse vajalikud kergliiklusteed ja kolm mitmetasandilist ristmikku, mille eesmärk on vähendada liikluskoormust teelõigul, teatas ministeerium. Väo-Maardu teelõik kuulub rahvusvahelisse TEN-T võrgustikku, selle ehitamist rahastatakse Ühtekuuluvusfondist 1,12 miljardi krooniga. Ehitus algab 2009. aasta sügisel ja valmib kolme aasta jooksul aasta 2012 hilissügiseks.
640 miljoni krooniga toetatakse Tallinn-Pärnu-Ikla maanteel Pärnu ümbersõidu väljaehitamist. Tööde käigus luuakse uus läänepoolne ühendustee maanteel ning ehitatakse uus Sauga sild, rekonstrueeritakse Ehitajate tee ja Papiniidu sild ning rajatakse vajalikud kergliiklusteed ja jalakäijatele tunnelid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sel teisipäeval kinnitas MKM-i ja Haridus- ja Teadusministeeriumi Euroopa struktuurifondide kasutamist jälgiv seirekomisjon 2008. aasta majandusarenguks suunatud struktuurivahendite kasutamise aastaaruande, mis annab ülevaate sellest, kuidas MKM on oma haldusalas kasutanud 2007-2013 eelarveperioodil Eesti majanduse arendamiseks Euroopa Liidu vahendeid.
Transpordi infrastruktuuri arendamiseks on Euroopa Liidu eelarveperioodi 2007-2013 jooksul saanud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas rahastamisotsuse seitse projekti. Kokku on transpordi infrastruktuuri arendamiseks aastatel 2007-2013 kavandatud 22 projekti, mida rahastatakse Ühtekuuluvusfondist ja Euroopa Regionaalarengufondist kokku 9,8 miljardi krooniga.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.