Tartu lennunduses on puhkenud ootamatult võidujooks: Air Baltic alustab lende Tartu–Riia–Tartu liinil 3. juulist ja Estonian Air esitas taotluse alustada lende Tartu ja Stockholmi vahet hiljemalt septembrist.
Viimane on märksa varem kui esialgu planeeritud oktoober, mil peaks saama valmis reisijateterminali ümberehitus, kirjutas Tartu Postimees. Tallinna lennujaama regionaalsete lennujaamade direktori Andres Taimla sõnul kasutatakse Tartu lennujaama praegust kontoripoolt ümberehituste ajal ajutise terminalina.
Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen ei soovinud eile täpsemaid kellaaegu avalikustada, öeldes vaid, et lennud hakkavad toimuma esmaspäeviti, neljapäeviti, reedeti ja pühapäeviti, ka Air Baltic soovib lennata neljal päeval nädalas.
Eskelinen tunnistas, et võidujooksu Tartu liinidele põhjustab konkurents lennufirmade vahel: «Iga reisija pärast käib äge konkurents.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.