Tartu lennunduses on puhkenud ootamatult võidujooks: Air Baltic alustab lende Tartu–Riia–Tartu liinil 3. juulist ja Estonian Air esitas taotluse alustada lende Tartu ja Stockholmi vahet hiljemalt septembrist.
Viimane on märksa varem kui esialgu planeeritud oktoober, mil peaks saama valmis reisijateterminali ümberehitus, kirjutas Tartu Postimees. Tallinna lennujaama regionaalsete lennujaamade direktori Andres Taimla sõnul kasutatakse Tartu lennujaama praegust kontoripoolt ümberehituste ajal ajutise terminalina.
Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen ei soovinud eile täpsemaid kellaaegu avalikustada, öeldes vaid, et lennud hakkavad toimuma esmaspäeviti, neljapäeviti, reedeti ja pühapäeviti, ka Air Baltic soovib lennata neljal päeval nädalas.
Eskelinen tunnistas, et võidujooksu Tartu liinidele põhjustab konkurents lennufirmade vahel: «Iga reisija pärast käib äge konkurents.»
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.