Saare maakonna liinivõrgu praegune teenindaja GoBus Saaremaa on sunnitud koondama kolmandiku töötajatest, kuna 1. augustist jäävad ettevõtte teenindada vaid Ida-Saaremaa liinid.
«Koondamine puudutab kõiki - bussijuhte, remondimehi ja kontoritöötajaid,» ütles Oma Saarele GoBus Saaremaa osakonna peainsener Nikolai Jakovets. Ettevõtte 75 töötajast, kellest 50 on bussijuhid, kaotab hinnanguliselt töö kolmandik.
Praegu teenindab GoBus kogu Saaremaa liinivõrku 22 bussiga, uutel alustel koostatud Ida-Saaremaa liinivõrgu teenindamiseks on vaja umbes 15 bussi.
1. augustist Lääne-Saaremaa liinide teenindajaks valitud AS Harjumaa Liinid, kes praegu sõidab vaid Kuressaare linnas, vajab aga uutele liinidele bussijuhte ning kindlasti saab tööd ka osa GoBusi koondatud bussijuhtidest.
Seotud lood
GoBus Pärnu on hakanud töötajatele välja andma koondamisteateid – ettevõttes kaotab töö 53 inimest.
Kõik GoBusi 30 000 aktsiat on finantsinspektsiooni andmetel liikunud Tarbus Kinnisvara alla, GoBusi ühe omanikfirma Wipestrex Grupi omaniku Aivo Pärna sõnul aitas lüke viia GoBusi omakapital seadusega vastavusse.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.