Inimtühja Laaksaarde kogunes eile hommikupoolikul uut sadamat ja uut Koidulat vaatama ning järele proovima enam kui poolsada inimest, muuhulgas ka minister Juhan Parts.
Laaksaare ja sealt kaheksa kilomeetri kaugusel asuva Piirissaare vahet sõitma hakkava Koidula kiirus on 9–10 sõlme ehk laias laastus 16–18 kilomeetrit tunnis, kirjutas Tartu Postimees. «Ühest sadamast teise sõidame ligi tunniga,» selgitas Koidula kapten, ASi Kihnu Veeteed töötaja Kaimo Loodus.
Ligi 140 tonni kaaluv praam on seitse meetrit lai ja 32 meetrit pikk, Koidulale mahub poolsada reisijat ning kas kuus sõiduautot või neli sõiduautot ja veoauto või buss.
«Laaksaare uus sadam ja Koidula annavad märku, et riik loob igal pool Eestis elavatele inimestele üha paremaid liikumisvõimalusi,» ütles uue praami pidulikule reisile tulnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ta lisas, et Tallinnast vaadates annavad uus sadam ja uus praam hea võimaluse taas Peipsit avastada ning teadvustada, et Eestist pole laevaehitajad kuhugi kadunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.