Inimtühja Laaksaarde kogunes eile hommikupoolikul uut sadamat ja uut Koidulat vaatama ning järele proovima enam kui poolsada inimest, muuhulgas ka minister Juhan Parts.
Laaksaare ja sealt kaheksa kilomeetri kaugusel asuva Piirissaare vahet sõitma hakkava Koidula kiirus on 9–10 sõlme ehk laias laastus 16–18 kilomeetrit tunnis, kirjutas Tartu Postimees. «Ühest sadamast teise sõidame ligi tunniga,» selgitas Koidula kapten, ASi Kihnu Veeteed töötaja Kaimo Loodus.
Ligi 140 tonni kaaluv praam on seitse meetrit lai ja 32 meetrit pikk, Koidulale mahub poolsada reisijat ning kas kuus sõiduautot või neli sõiduautot ja veoauto või buss.
«Laaksaare uus sadam ja Koidula annavad märku, et riik loob igal pool Eestis elavatele inimestele üha paremaid liikumisvõimalusi,» ütles uue praami pidulikule reisile tulnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Ta lisas, et Tallinnast vaadates annavad uus sadam ja uus praam hea võimaluse taas Peipsit avastada ning teadvustada, et Eestist pole laevaehitajad kuhugi kadunud.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.