• 03.06.09, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts käis eile Koidulaga tutvumas

Inimtühja Laaksaarde kogunes eile hommikupoolikul uut sadamat ja uut Koidulat vaatama ning järele proovima enam kui poolsada inimest, muuhulgas ka minister Juhan Parts.
Laaksaare ja sealt kaheksa kilomeetri kaugusel asuva Piirissaare vahet sõitma hakkava Koidula kiirus on 9–10 sõlme ehk laias laastus 16–18 kilomeetrit tunnis, kirjutas Tartu Postimees. «Ühest sadamast teise sõidame ligi tunniga,» selgitas Koidula kapten, ASi Kihnu Veeteed töötaja Kaimo Loodus.
Ligi 140 tonni kaaluv praam on seitse meetrit lai ja 32 meetrit pikk, Koidulale mahub poolsada reisijat ning kas kuus sõiduautot või neli sõiduautot ja veoauto või buss.
«Laaksaare uus sadam ja Koidula annavad märku, et riik loob igal pool Eestis elavatele inimestele üha paremaid liikumisvõimalusi,» ütles uue praami pidulikule reisile tulnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta lisas, et Tallinnast vaadates annavad uus sadam ja uus praam hea võimaluse taas Peipsit avastada ning teadvustada, et Eestist pole laevaehitajad kuhugi kadunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele