Rail Baltica esimene etapp võib valmida varem plaanitust kiiremini, 2014. aastaks, vahendas rus.db.lv.
Rail Baltica on endiselt üheks Leedu prioriteetsemaks transpordiprojektiks. Raudtee-ehitus läheb maksma 450 miljonit eurot. Raha tuleb ELi fondidest ja Leedu riigieelarvest.
Raudteelõik saab osaks magistraalist, mis ühendab Varssavit ja Berliini Leedu, Läti, Eesti ning Soome pealinnadega.
Rail Baltica idee pärineb 1990ndatest aastatest, kuid prioriteetse projekti staatuse sai see 2004.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Majanduskriisi tõttu ei ole Leedu riigil vahendeid Rail Baltica raudteeprojektis osalemiseks ja otsib alternatiivseid - lihtsamaid ja odavamaid - vahendeid.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.