• 26.05.09, 14:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saarte Liinid loodab ka sel aastal 10 mln kasumit teenida

AS Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht kommenteeris, et firma kasum oli esmakordselt üle 10 miljoni ja ka sell aastal püütakse sama suur kasum teenida.
2008. aastal teenis firma 10 miljonit krooni kasumit, 2007. aastal teenis ettevõte 8,2 mln krooni kasumit, kasv 22%. Tammleht tõi välja, et suure panuse mulluse kasumi kasvu andis kaubavedu. „600 000 tonni on meie jaoks suur kaubavedu,“ lisas ta.
„Sel aastal on sellise kasumi teenimine raskem. Kaupa liigub vähem, ka reisijaid on vähemaks jäänud,“ lisas Tammleht. Siiski on 4 kuu andmete kohaselt firma prognoosijärgses graafikus, kuna Tammlehe sõnul reisijate arv otseselt neid väga ei mõjuta.
Kui mullu sai sadamate haldur riigilt 5,7 mld toetusi, siis sel aastal neile raha enam ei eraldatud. „Need olid sihtotstarbelised toetused investeeringuteks ja väikesadamate välja ehitamiseks,“ selgitas Tammleht, et raha ei kulunud firma tegevusse ega käibevahenditeks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 25.05.09, 17:14
ASi Saarte Liinid kasum kasvas 22%
Eesti sadamaid haldav AS Saarte Liinid teenis mullu 10 miljonit krooni kasumit, 2007. aastal teenis ettevõte 8,2 mln krooni kasumit, kasv 22%.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele