Transpordifirma Rain ASi juhataja Toomas Raud ütles Äripäeva päevaküsimusele vastates, et ei tema enda, juhtkonna ega ka töötajate palganumbrid ole selle aasta esimeses kvartalis kahanenud.
„Ei juhtkonnal ega autojuhtidel me pole palka alandanud, ja kui hakkama saame, siis pole plaanis kah. Siis peab olema ikka tõeline kriisiolukord, kui me palkade kallale lähme, ” ütles Raud, kelle sõnul on ettevõttel majanduslangusele vaatamata suhteliselt hästi läinud. Lisaks on Rain ASi töö - peamiselt jookide vedu - Raua sõnul füüsiliselt väga raske. „Me püüame igalt poolt mujalt kokku hoida, aga palgad on kõige viimane, mille kallale me läheme, sest töö on tõesti raske,” kinnitas Raud ja lisas, et kindlasti on ettevõtetes olemas kohad, kust on võimalik enne palkade kärpimist kokkuhoidu tekitada.
„Kui me jääme rahavoogudega hätta ja on näha, et kuskilt mujalt enam midagi võtta ei ole, alles siis tuleb viimane samm – minna palkade kallale. Kui see ka ei aita, eks siis peab koosseisu kriitiliselt üle vaatama,” ütles Raud vastuseks küsimusele, milline on see piir, kui häirekell lööma hakkab. Praegu selleks ohtu ega ka vajadust Raua kinnitusel pole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.