• 13.05.09, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IKEA loodab iseteeninduskassadega kokku hoida

Maailma üks suurim kodutarvete ja mööblimüüja IKEA juurutab iseteeninduslikke kassasid ja käsiskännereid, et kulusid kärpida.
IKEA otsustab panustada rohkem iseteenuskassadele, kus kliendid ise vöötkoodilugejaga kaubad tuvastavad ja maksavad, kirjutas Taloussanomat. Espoos, Vantaas ja Raisios juba sellised kassad töötavad.
Ettevõtte teenindusjuhi Camilla Weurlanderin sõnul on Rootsi kogemused positiivsed ja 99% klientidest kasutab iseteeninduskassasid. Siiski jäävad alles ka tavalised kassad.
IKEA loodab kokku hoida uue süsteemi juurutamisega tööjõukuludes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele