Uus Maa ei hakanud kolimisteenust raha pärast pakkuma, kinnitas Uus Maa Kolimisteenuste juhatuse liige Elari Tamm.
"Ostes või müües kodu on väga rahul oldud vahendusteenusega, kuid
probleemid on tekkinud kolimisega. Näiteks kliendi riidekapp ei jõudnud ühes tükis uude koju seoses kolijate lohakusega või voodiots läks kolimise käigus katki või kliendile sai osaks mittemeeldiv käitumine kolijate poolt," selgitas ta teenuse käivitamise tagamaid.
"Kolides bürood või kodu on kliendil ikka üks ja sama soov, et tema
Artikkel jätkub pärast reklaami
vara jõuaks sihtkohta kiiresti, kokkulepitud ajal, ilma viperusteta ning ühes tükis. Et kolijaid võiks usaldada ja et nad vastutaksid oma teenuse kvaliteedi eest," lisas ta.
Tema sõnul ei ole kolimisteenuse juures kõige määravamaks odav hind
vaid teenuse sisu.
"Kindlasti mitte ei olnud kolimisteenus seotud sellega, et kinnisvara müük on vähenenud ja tahame kuskilt raha juurde teenida. Kvaliteetne kolimisteenus ei olegi nii lihtne. See ei ole vaid asjade transport punktist A punkti B," lisas Tamm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti üks suurim kolimisfirma uuest tuliajast suur konkurenti ei oota, samas lisas, et Uus Maa hinnad on pisut kallid.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.