• 20.04.09, 18:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Novaator: elektriautodele sama pistik

Juhtivad auto- ja energiaettevõtted leppisid kokku elektriautode laadimiseks kasutatava standardse pistiku kasutuselevõtus.
Kolme otsaga 400-voldist pistikut, mis võimaldab elektriautosid laadida kõikjal, tutvustatakse täna Saksamaal Hannoveris toimuval tehnoloogiamessil, vahendas Novaator.
"Autot peab saama Itaalias laadida samamoodi kui Taanis, Saksamaal või Prantsusmaal,“ ütles Saksamaa energiaettevõtte RWE esindaja Caroline Reichert. Pistiku kasutuselevõtmise aega ei osanud ta veel täpsustada, sest läbirääkimised ettevõtete vahel alles käivad.
Ühise standardse pistiku kasutuselevõtus leppisid kokku mitmed olulisemad autotootjad, teiste hulgas Volkswagen, BMW, Ford, General Motors, Fiat, Toyota ja Mitsubishi. Energiaettevõtetest kirjutasid alla näiteks E.ON, Vattenfall, EDF, Npower, Endesa ja Enel.
Saksamaa pealinna Berliini teedele loodetakse aastaks 2020 tuua miljon elektriautot. RWE ja Daimler käivitasid selle aasta septembris Berliinis elektriautode pilootprojekti.
Ühise pistiku kasutuselevõtmine on suur samm edasi elektriautode masstootmise poole, kinnitas Reichert.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele