Kui Tallinki aktsia hind sulgus enne majandusaasta teise kvartali tulemusi üks sent pealpool viite krooni, siis täna pendeldab laevanduskontserni väärtpaber taas sama hinna ümber.
Pärast 323 miljoni krooni suurust kahjumit avaldamist saadeti Tallinki aktsia hind 16. aprillil isegi 4,38 kroonini. Päev lõpetati siiski vaid 6,3% madalamal ehk 4,69 kroonil.
Täna on aktsia käinud ka 5,16 kroonil.
Mida siis taolisest liikumisest välja lugeda? Igasugu prognoosidest hullem kahjum ja aktsia on paari päevaga samal tasemel? Näib, et hind on juba nii madalale aetud, et järgmise märgatava allaliikumise tooks esile jutt pankrotist. Seni, kuni on lootust ja lootust on, hoitakse ka hinda, kirjutab Äripäeva börsianalüütiks Tarvo Vaarmets.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.