• 15.04.09, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna taksofirmad toetavad 475 taksojuhi protesti

Täna anti üle Tallinna taksofirmade ja Eesti Taksojuhtide Liidu avalik ühispöördumine Tallinna linnapeale ja Tallinna volikogu esimehele.
Tehti ettepanek: - tühistada Tallinna Linnavalitsuse korraldus 25.veebruar 2009.a. nr. 275-k
Paluti kehtetuks tunnistada või muuta: Tallinna Linnavolikogu 3. märtsi 2005  määrusega nr 16 kehtestatud „Taksoveoloa ja sõidukikaardi andmise korra ning taksoveo eeskirja" seda osa mis puudutab printerit, pagasiruumi suurust, taksode peatusesse sisse - ja väljasõitu, väljapool taksopeatust taksodele parkimise keelustamist.
Tallinna taksofirmad ja taksojuhtide liit leiavad et taksoturg saab korda ainult juhul kui tehakse koostööd kõigi taksojuhtide, taksofirmade ja Eesti Taksojuhtide Liidu ja muude taksonduse ringkondasid esindavate mittetulunduslike ühendustega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hea koostöö kõigi osapoolte vahel toob pikas perspektiivis meile kõigile kasu, oluline on taksonduse maine paranemine nii kodu kui ka välisriigi tarbija silmis mida võime saavutada vaid kogu meie taksoturu korrastumise läbi.
Pöördumise on allkirjastanud Tallinna taksofirmad/operaatorid/vedajad kes kasutatavad 20 erinevat teenindus- või kaubamärki, opereeritakse kokku 522 taksot, antakse tööd 551 taksojuhile.
Taksofirmade esindajate allkirjasid on kokku pöördumisel 17. Kolme firma esindajad jäid eriseisukohale mis puudutab taksodel  400 L pagasiruumi suurust. Kas siin poleks lahenduseks taksos pagasiveo tasuliseks muutmine?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele