• 14.04.09, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

British Airwaysi juht: lennufirmadel pole riikide abi vaja

British Airwaysi juht Willie Walsh suhtub kriitiliselt Skandinaavia valitsuste püüdlustesse riigipoolsete rahasüstidega lennufirmale SAS tuult tiibadesse puhuda.
«Riiklik hädaabi on vale ja mõjub konkurentsile lennundusäris väga halvasti,» vahendas Postimees Walshi sõnu.
Walsh põhjendas oma arvamust sellega, et riigilt lisaraha saades ei teki firmadel sundi teha hädavajalikke ümberkorraldusi ja nii nõuavad nad üha enam ja enam, samas peavad erakapitalil põhinevad ettevõtted need muutused siiski läbi tegema ja nii muutuvad konkurentsitingimused ebavõrdseks.
«Me sõltume toimivast turust, kus kõigil on sarnased konkurentsitingimused ning selle kriisiga saaks sektor kõige paremini hakkama vahelesegamata,» rääkis Walsh.
SASi kommunikatsioonijuht Claus Sonberg konkurendi väljaütlemistega päri ei ole, sest riigipoolne toetus ei mõjuta Sonbergi sõnul mingil moel konkirentsitingimusi ja väide, et riigiomanduses firmad nõuavad üha enam raha, ei pea samuti paika.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele