• 14.04.09, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

British Airwaysi juht: lennufirmadel pole riikide abi vaja

British Airwaysi juht Willie Walsh suhtub kriitiliselt Skandinaavia valitsuste püüdlustesse riigipoolsete rahasüstidega lennufirmale SAS tuult tiibadesse puhuda.
«Riiklik hädaabi on vale ja mõjub konkurentsile lennundusäris väga halvasti,» vahendas Postimees Walshi sõnu.
Walsh põhjendas oma arvamust sellega, et riigilt lisaraha saades ei teki firmadel sundi teha hädavajalikke ümberkorraldusi ja nii nõuavad nad üha enam ja enam, samas peavad erakapitalil põhinevad ettevõtted need muutused siiski läbi tegema ja nii muutuvad konkurentsitingimused ebavõrdseks.
«Me sõltume toimivast turust, kus kõigil on sarnased konkurentsitingimused ning selle kriisiga saaks sektor kõige paremini hakkama vahelesegamata,» rääkis Walsh.

Artikkel jätkub pärast reklaami

SASi kommunikatsioonijuht Claus Sonberg konkurendi väljaütlemistega päri ei ole, sest riigipoolne toetus ei mõjuta Sonbergi sõnul mingil moel konkirentsitingimusi ja väide, et riigiomanduses firmad nõuavad üha enam raha, ei pea samuti paika.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele