British Airwaysi juht Willie Walsh suhtub kriitiliselt Skandinaavia valitsuste püüdlustesse riigipoolsete rahasüstidega lennufirmale SAS tuult tiibadesse puhuda.
«Riiklik hädaabi on vale ja mõjub konkurentsile lennundusäris väga halvasti,» vahendas Postimees Walshi sõnu.
Walsh põhjendas oma arvamust sellega, et riigilt lisaraha saades ei teki firmadel sundi teha hädavajalikke ümberkorraldusi ja nii nõuavad nad üha enam ja enam, samas peavad erakapitalil põhinevad ettevõtted need muutused siiski läbi tegema ja nii muutuvad konkurentsitingimused ebavõrdseks.
«Me sõltume toimivast turust, kus kõigil on sarnased konkurentsitingimused ning selle kriisiga saaks sektor kõige paremini hakkama vahelesegamata,» rääkis Walsh.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SASi kommunikatsioonijuht Claus Sonberg konkurendi väljaütlemistega päri ei ole, sest riigipoolne toetus ei mõjuta Sonbergi sõnul mingil moel konkirentsitingimusi ja väide, et riigiomanduses firmad nõuavad üha enam raha, ei pea samuti paika.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.