2009. aasta esimesel kvartalil kahanes mullusega võrreldes järelhaagiste tellimuste arv Euroopa tootjatel 94%, selgus autotööstuse liidu VDA andmetest. Olukorra paranemist ei paista.
Euroopa suurim poolhaagiste tootja Schmitz Cargobull on sunnitud mõtlema tootmise kokku tõmbamisele ja tööaegade lühendamisele, teatas firma. Näiteks Leedu ja Inglismaa tehastes on töö peatatud ja umbes 500 inimest lisaks 350 hooajatöölisega lepingu lõpetamisele tuleb koondada. Ettevõttes töötab 4000 inimest.
Haagiste turg on kokku kukkunud ja tellimuste arv on peaaegu null. Schmitz Cargobull juht Ulrich Schümer ütles, et nad ootasid 70-90%list kukkumist ehk, kui mullu tootsid nad 66 000 haagis, siis sel aastal plaanitakse toota vaid 10 000.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konsultatsioonifirma CLEAR Ida-Euroopa haagisteturu ülevaade soovitab valmistuda languseks kogu regioonis.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.