Hiina valitsus on otsustanud kohalikele laevaehitajatele abikäe ulatada ja võib sundida riiklikke laevafirmasid uusi laevu tellima, sest välimaised ettevõtted tühistavad tellimusi, sõnas HSBC Holdingsi analüütik Steve Man.
See tähendav kulude ja veomahtude kasvu, kirjutas Bloomberg. „Valitsus küll oma sõnade kohaselt julgustab uusi laevu tellima, kuid see kõlab pigem käsuna. See on kõigile kahjulik,“ lisas ta.
Vedude vähenemise tõttu langes märtsis laevade tellimuste arv üle maailma 95%. Hiina riigile kuuluvate laevaehitajate aitamiseks on appi tõtanud valitsus, kes üritab tühistatud tellimusi kohalikele firmadele kaela sokutada.
Analüütikute hinnangul võidakse järgimise 2 aasta Hiina firmadele tehtud laevatellimustest 60% tühistada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.