2009. aasta märtsis lendas easyJetiga 3,4 mln inimest, mida on 6,3% vähem kui mullu samal ajal, mil lennufirma teenuseid kasutas 3,7 mln inimest.
Lennukite täitumus langes 87%lt 84%ni, teatas firma. Märtsi täitumus langes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2,8 protsendipunkti võrra, mis on tingitud tänavuste lihavõttepühade liikumisest aprillikuusse.
12 kuu lõikes on easyJet siiski reisijate arvu 11,5% kasvatanud 39 miljonilt 44 miljonini.
Viimase kuue kuu tulemused kuni 31. märtsini 2009 vastavad prognoosidele, mille kohaselt täitumus suurenes 1,7 protsendipunkti võrra ja reisijate koguarv kasvas 2,9%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jaanuaris lendas odavlennufirma easyJetiga 2,8 miljonit inimest, mida on 2,8% rohkem võrreldes mulluse tulemusega.
Tulemus peegeldab ettevõtte teatel eelmisel suvel langetatud otsust lõpetada talveperioodil madalama kasumlikkusega lennud, et piirata kõrgematest kütusehindadest tingitud kasumi langust.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.