AS Tallink Grupp vedas märtsis 550 358 reisijat, mis on 2% enam võrreldes eelmise aasta märtsiga.
Kontserni turuosa suurenes kõikidel põhiliinidel. Veetud kaubaautode maht langes märtsis 25,5%, teatas ettevõte börsile.
Tänavu märtsis vedas AS Tallink Grupp laevadega reisijaid, kaubaveoühikuid ja
sõiduautosid järgmiselt:
Artikkel jätkub pärast reklaami
| Märts 2009 | Märts 2008 | muutus |--------------------------------------------------------------------------------| Reisijad | 550 358 | 539 722 | 2,0% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 216 949 | 204 356 | 6,2% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 242 366 | 235 853 | 2,8% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 57 355 | 64 846 | -11,6% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 27 864 | 25 372 | 9,8% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 5 824 | 9 295 | -37,3% |--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
| Kaubaveo ühikud | 20 738 | 27 852 | -25,5% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 8 042 | 8 953 | -10,2% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 7 255 | 10 291 | -29,5% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 2 210 | 3 395 | -34,9% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 1 009 | 1 102 | -8,4% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 2 222 | 4 111 | -45,9% |--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
| Sõiduautod | 55 008 | 50 751 | 8,4% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 8 297 | 9 528 | -12,9% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 37 430 | 30 841 | 21,4% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 3 790 | 4 076 | -7,0% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 4 221 | 4 135 | 2,1% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 1 270 | 2 171 | -41,5% |--------------------------------------------------------------------------------
Arengutele avaldasid mõju järgmised asjaolud.
SOOME-ROOTSI - mahutavuselt suurem, 2006 aastal ehitatud, M/L Galaxy opereerib Turu-Stockholmi liinil M/L Silja Festival asemel.
Hetkel kuum
Vaata, kui palju teenisid logistikajuhid, autojuhid, tõstukijuhid ja teised valdkonna võtmetegijad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
EESTI-SOOME - Tallinn-Helsingi liinile lisandus 2008. aasta aprilli lõpus teise „Tallink Shuttle“ laevana Superstar.
Uus kruiisilaev Baltic Princess on vahetanud välja liinil varem opereerinud
Galaxy, mis suundus Turu- Stockholmi liinile.
Alates 2008. aasta septembrist ei jätka liinil enam Superfast laevad mis
varasemalt tegid kokku ühe edasi-tagasi reisi päevas.
LÄTI-ROOTSI - M/L Silja Festival, mis on suurem mahutavuselt, on vahetanud välja laeva Vana Tallinn.
SOOME-SAKSAMAA - Liinil jätkavad kaks Superfast laeva varasema kolme asemel kuna alates 2008. aasta septembrist ei opereeri liinil enam Superfast IX.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.