Autor: Mariliis Pinn • 2. aprill 2009

Peugeot oli märtsis taas tarbesõidukite müügiliider

Märtsis olid Eestis enimmüüdud tarbesõidukiteks Peugeot Bipper ja Boxer, näitas möödunud kuu AMTELi müügistatistika.

Samad automargid olid ostjate poolt enim eelistatud ka veebruaris, teatas KW Bruun Baltic.

Autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) statistika kohaselt oli Peugeot märtsis 9,3 protsendilise turuosaga enimmüüdud tarbesõiduk Eestis. Peugeot müüs märtsis 36 tarbesõidukit, mida on sama palju kui veebruaris. Tarbesõidukite turul sel kuul teise koha saanud Mercedes Benz järgneb poole väiksema müügitulemusega – 18 sõidukiga.

Peugeot Eesti müügi- ja turundusjuhi Rasmus Tali sõnul on brändi tarbesõidukite liidripositsiooni kindlustanud soodne hind, kõrge kvaliteet ja konkurentidest pikem garantiiperiood. „Müügitulemused näitavad, et Eesti äriklient teab täpselt, mida vajab ning oskab keerulisel majandusperioodil eriliselt väärtustada sõidukit, mille kvaliteet ja läbimõeldud disain tagavad funktsionaalsuse ja töökindluse pikaks ajaks. Peugeot’ tarbesõidukid on kasutajate poolt kõrgelt hinnatud kogu maailmas, millest annavad tunnistust ka mitmed erinevad auhinnad ja tiitlid,“ rääkis Tali.

KW Bruun Baltic on Peugeot’ ametlik maaletooja Eestis alates septembrist 2008. Ettevõte, millel on üle 50 aasta pikkune kogemus Peugeot’ kaubamärgi turustamises, müüb Taanis, Rootsis ja Islandil kokku ligemale 50 000 Peugeot’ sõidukit aastas. Käesoleva aasta veebruarist alustas KW Bruun Peugeot’ maaletoomist ka Lätis. KW Bruunil on Peugeot’ ja Baltikumiga seoses väga tõsised ja ambitsioonikad plaanid, olles inspireeritud hea välimuse- ja sõiduomadustega ökonoomsest Peugeot’ mudelivalikust.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077