Eile selgus, et nii Deutsche Bahn kui Air France tahaksid Inglismaad ja Prantsusmaad ühendavasse Eurotunnelisse sõitma panna oma kiirrongid. 
Londoni ja tunneli vahelise High Speed One liini omanik London & Continental Railways täpsustas, et tegu on mitteametlike läbirääkimistega, kuni selgub kuidas uued operaatorid liini kasutada saaksid, kirjutas Financial Times.
Alates 1. jaanuarist on konkurentsile avatud Euroopa rahvusvahelised reisirongiliinid ja infrastruktuuriomanikud peavad välja mõtlema hinnavalemid, et Euroopa Liidu nõudeid täita.
Pidevalt on räägitud sellest, et Deutsche Bahn tahab Londoni ja Kölni vahel ronge liikuma panna. Air France on huvitatud rahvusvahelistest kiirrongiliinidest, mis läbiksid tunneli. Selleks aga peab tunneli turvareegleid muutma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.