• 31.03.09, 17:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odavamad bussipiletid panid inimesi rohkem sõitma

Kohtla-Järvel jätkatakse kahe kuu eest alustatud eksperimenti, mille kohaselt saab linnaliinibussides päevasel ajal odavama piletiga sõita.
Bussifirmad Ekspress Auto L ja Järve Bussipark tahtsid päevasel ajal piletihinda langetades nendele liinidele rohkem sõitjaid meelitada, et tipptunnil oleks ühissõidukites veidi lahedam, see neil ka õnnestus, kirjutas Põhjarannik.
Ekspress Auto L-i juhi Anatoli Listovi sõnul on sõitjate arv päevasel ajal peaaegu kolmekordistunud, tulu on aga madalamast piletihinnast hoolimata kasvanud. Ettevõtmine on end ära tasunud. Algselt pidi eksperiment kestma kaks kuud, kuid nüüd on otsustatud seda pikendada.
See, kui kaua veel odavama piletiga sõita saab, oleneb suuresti ka sõitjatest endist. Mida rohkem nad päeval busse kasutavad, seda pikemat aega saab soodsamalt sõita. Järve Bussipargi tegevdirektor Aleks Avikainen märkis, et oma osa on ka kütusehinnal, mis võimaldab esialgu hinnasoodustust teha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele