• 31.03.09, 17:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odavamad bussipiletid panid inimesi rohkem sõitma

Kohtla-Järvel jätkatakse kahe kuu eest alustatud eksperimenti, mille kohaselt saab linnaliinibussides päevasel ajal odavama piletiga sõita.
Bussifirmad Ekspress Auto L ja Järve Bussipark tahtsid päevasel ajal piletihinda langetades nendele liinidele rohkem sõitjaid meelitada, et tipptunnil oleks ühissõidukites veidi lahedam, see neil ka õnnestus, kirjutas Põhjarannik.
Ekspress Auto L-i juhi Anatoli Listovi sõnul on sõitjate arv päevasel ajal peaaegu kolmekordistunud, tulu on aga madalamast piletihinnast hoolimata kasvanud. Ettevõtmine on end ära tasunud. Algselt pidi eksperiment kestma kaks kuud, kuid nüüd on otsustatud seda pikendada.
See, kui kaua veel odavama piletiga sõita saab, oleneb suuresti ka sõitjatest endist. Mida rohkem nad päeval busse kasutavad, seda pikemat aega saab soodsamalt sõita. Järve Bussipargi tegevdirektor Aleks Avikainen märkis, et oma osa on ka kütusehinnal, mis võimaldab esialgu hinnasoodustust teha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele