Kallurid ja metsaveokid veavad viimasel ajal üha rohkem lubatust raskemaid koormaid, ütles Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Kas Teie arvates tingivad pidevalt alanevad veohinnad töö- ja puhkeajaseaduse mitte järgimise? küsis lugeja.
„Kindlasti. Sellepärast, et autod peavad vahepeal seisma, kuid praegune hind seda ei kannata.
On töödetaud välja viisid, kuidas tahograafi petta. See on ohtlik, kuna juhid on magamata ja sõidavad. Moodi on läinud üle tonnaaži veod. Sisevedudel kallurid ja metsaveod veavad 40-60 tonniseid koormaid, politsei ei jõua seda kontrollida. Firmad teevad koostööd, et tuvastada, kus politsei kaaludega väljas on ja teisi hoiatatakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maanteeamet teeb ise juba riigihankeid, kus on üle tonnaaži vedu sisse kirjutatud, sest seda killustiku kogust ei vea muud moodi.
Ja rasked veokid lõhuvadki teid, mis toob meid selleni, et tegelikult tuleks keelata naelkummid, teed on meil puhtad ja nende efekt on rohkem psühholoogiline,“ vastas ta online-intervjuus.
Seotud lood
Kallurid ja metsaveokid veavad viimasel ajal üha rohkem lubatust raskemaid koormaid, ütles Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.