Kallurid ja metsaveokid veavad viimasel ajal üha rohkem lubatust raskemaid koormaid, ütles Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Kas Teie arvates tingivad pidevalt alanevad veohinnad töö- ja puhkeajaseaduse mitte järgimise? küsis lugeja.
„Kindlasti. Sellepärast, et autod peavad vahepeal seisma, kuid praegune hind seda ei kannata.
On töödetaud välja viisid, kuidas tahograafi petta. See on ohtlik, kuna juhid on magamata ja sõidavad. Moodi on läinud üle tonnaaži veod. Sisevedudel kallurid ja metsaveod veavad 40-60 tonniseid koormaid, politsei ei jõua seda kontrollida. Firmad teevad koostööd, et tuvastada, kus politsei kaaludega väljas on ja teisi hoiatatakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maanteeamet teeb ise juba riigihankeid, kus on üle tonnaaži vedu sisse kirjutatud, sest seda killustiku kogust ei vea muud moodi.
Ja rasked veokid lõhuvadki teid, mis toob meid selleni, et tegelikult tuleks keelata naelkummid, teed on meil puhtad ja nende efekt on rohkem psühholoogiline,“ vastas ta online-intervjuus.
Seotud lood
Kallurid ja metsaveokid veavad viimasel ajal üha rohkem lubatust raskemaid koormaid, ütles Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.