• 20.03.09, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussisõitjate hulk on järsult vähenenud

Viljandimaal on sel aastal järsult vähenenud bussisõitjate hulk, kuid maakonna suurim vedajafirma Mulgi Reisid seda katastroofiks ei pea, sest kütuse hinna langemine aitab raske aja üle elada.
Maavalitsuse käsutuses olevate andmete põhjal kahanes tänavu jaanuaris sõitjate arv mullusega võrreldes 14 protsenti, veebruaris oli kukkumine 2008. aasta sama kuuga võrreldes 18 protsenti, kirjutas Sakala.
Eriti drastilise näitena tõi maavalitsuse peaspetsialist Eva Sisask välja Saarepeedile sõitva liini number 36, mida tänavu jaanuaris kasutas 45 protsenti vähem inimesi kui mullu. «Raske arvata, kas põhjus on koondamised või midagi muud,» ütles Sisask.
«Ega see vähenemine meile head tähenda,» nentis aktsiaseltsi Mulgi Reisid juhataja Madis Lepp. «Aga praegu aitab meid sõitjate vähesusest üle diislikütuse hinna langemine.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lepp avaldas kartust, et kütuse hind võib tõusma hakata, kuid sõitjate hulk sama kiiresti ei taastu.
Positiivsena tõi ta välja selle, et tõenäoliselt langus enam ei jätku. «Märtsi seniste andmete põhjal paistab, et põhi on käes. Aasta algus on alati raske olnud — ehk mullu oligi tavapärasest rohkem reisijaid.»

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele