Tallinna kõige tihedama liiklusega Ülemiste ristmikul peavad autojuhid viadukti ehitamise tõttu kuni septembrikuu lõpuni taluma tavapärasest suuremaid ummikuid.
Autojuhtidele algas järjekordne hullumaja Ülemiste ristmikul käesolevast nädalast, sest viaduktiehitajad jõudsid tööjärjega niikaugele, et hakkasid tegema ettevalmistusi betoonpostide valamiseks Tartu maantee kahe sõidusuuna vahel, kirjutas Postimees.
Sillaehituse peatöövõtjal Merko Ehitusel on juba lepingu sõlmimise ajast linnavalitsusega kokkulepe, et Tartu maantee raudteeviadukti all jääb kogu ehitamise ajaks vähemalt kaks sõidurada liiklemiseks vabaks.
Kõige rohkem ebameeldivusi põhjustab see muudatus neile autojuhtidele, kes tulevad Sossi mäe poolt või Peterburi teelt ning tahavad Ülemiste ristmikul pöörata Suur-Sõjamäe tänavale. Pööre iseenesest jääb alles, ainult vastavale rajale tuleb ümber rivistuda vahetult enne ristmikku.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ülemiste viadukt
• Ühendab Suur-Sõjamäe tänavat Järvevana teega.
• Projekteerimise ja ehitamise kogumaksumus 39,8 mln kr.• Ehitustööd algasid mullu 1. detsembril, lõpevad tänavu 30. septembriks.• Ehituse peatöövõtja on Merko Ehitus, kes võitis mullu riigihanke koos Tallinna Teede ASi ning Järelpinge Inseneribürooga.Allikas: PM
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.