Tallinna kõige tihedama liiklusega Ülemiste ristmikul peavad autojuhid viadukti ehitamise tõttu kuni septembrikuu lõpuni taluma tavapärasest suuremaid ummikuid.
Autojuhtidele algas järjekordne hullumaja Ülemiste ristmikul käesolevast nädalast, sest viaduktiehitajad jõudsid tööjärjega niikaugele, et hakkasid tegema ettevalmistusi betoonpostide valamiseks Tartu maantee kahe sõidusuuna vahel, kirjutas Postimees.
Sillaehituse peatöövõtjal Merko Ehitusel on juba lepingu sõlmimise ajast linnavalitsusega kokkulepe, et Tartu maantee raudteeviadukti all jääb kogu ehitamise ajaks vähemalt kaks sõidurada liiklemiseks vabaks.
Kõige rohkem ebameeldivusi põhjustab see muudatus neile autojuhtidele, kes tulevad Sossi mäe poolt või Peterburi teelt ning tahavad Ülemiste ristmikul pöörata Suur-Sõjamäe tänavale. Pööre iseenesest jääb alles, ainult vastavale rajale tuleb ümber rivistuda vahetult enne ristmikku.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ülemiste viadukt
• Ühendab Suur-Sõjamäe tänavat Järvevana teega.
• Projekteerimise ja ehitamise kogumaksumus 39,8 mln kr.• Ehitustööd algasid mullu 1. detsembril, lõpevad tänavu 30. septembriks.• Ehituse peatöövõtja on Merko Ehitus, kes võitis mullu riigihanke koos Tallinna Teede ASi ning Järelpinge Inseneribürooga.Allikas: PM
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.