Kütuse hinnad on kukkunud, majandus langeb ja lennufirmad teevad igasugu trikke, et tühje lennukeid täita. Loogiline oleks, et piletihinnad langevad, kuid reaalsus on teine.
Hoolimata palju kõlapinda leidnud hinnasõdadest mõnedes piirkondades ja kindlatel marsruutidel, on piletihinnad vähe kukkunud ja kohati hoopis tõusnud, kirjutas International Herald Tribune.
Üks selle põhjuseid on piletiagendid, kes otsustavad, palju ja mis hinnaga, millisele liinile pileteid müüakse. Teiseks on paljud lennufirmad oksjonitelt ette ostnud kalli hinnaga kütust.
Lisaks eelisel aastal 8 miljardit dollarit kahju teeninud lennufirmad ei tõtta kergelt hindu alandama.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hoolimata reklaamitud sooduskampaaniatest usuvad eksperdid, et hinnad on kasvanud võrreldes möödunud aastaga, eriti äriklassis ja pikkadel marsruutidel.
Sama kinnitasid ka tihedad lendajad, keda International Herald Tribune Pariisis Charles de Gaulle lennujaamas küsitles.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.