Kütuse hinnad on kukkunud, majandus langeb ja lennufirmad teevad igasugu trikke, et tühje lennukeid täita. Loogiline oleks, et piletihinnad langevad, kuid reaalsus on teine.
Hoolimata palju kõlapinda leidnud hinnasõdadest mõnedes piirkondades ja kindlatel marsruutidel, on piletihinnad vähe kukkunud ja kohati hoopis tõusnud, kirjutas International Herald Tribune.
Üks selle põhjuseid on piletiagendid, kes otsustavad, palju ja mis hinnaga, millisele liinile pileteid müüakse. Teiseks on paljud lennufirmad oksjonitelt ette ostnud kalli hinnaga kütust.
Lisaks eelisel aastal 8 miljardit dollarit kahju teeninud lennufirmad ei tõtta kergelt hindu alandama.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hoolimata reklaamitud sooduskampaaniatest usuvad eksperdid, et hinnad on kasvanud võrreldes möödunud aastaga, eriti äriklassis ja pikkadel marsruutidel.
Sama kinnitasid ka tihedad lendajad, keda International Herald Tribune Pariisis Charles de Gaulle lennujaamas küsitles.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.