• 02.03.09, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordiettevõtjail napib koondamiseks raha

Transpordi ametiühingu juhatuse esimees Peep Peterson rääkis logistikauudised.net-ile, et kõige raskem on olukord kallurvedudes, sest teetööde mahud sel aastal vähenevad.
Tema sõnul ei taha paljud ettevõtted tunnistada tegelikku rasket olukorda ja loodavad, et ehk peetakse kuidagimoodi paremate aegadeni vastu.
„Teame firmat, kus töötajad paluvad, et neid koondatakse, kuid ettevõttel ei ole selleks raha,“ tõi Peterson näite.
„Meil on kõige parem ülevaade bussijuhtide sissetulekutest. Kuna ületunde on vähem, on nende palk selle arvelt vähenenud kuni 25%,“ rääkis Peterson. Raske olukord on tema sõnul ka autovedudes, kus paljud autojuhid on sunnitud puhkusel. „Siiski tuletan meelde, et kokkulepitud miinimumpalk on 6500 krooni kuus, millest vähem ei tohi maksta,“ lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Loe samal teemal homse Äripäeva logistikarubriigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele