Hollandi uurijad on jõudnud järeldusele, et üleeile Amsterdami lähedal toimunud lennukatastroofi põhjustas tõenäoliselt mootoririke.
Uurija Pieter van Vollenhoven kinnitab, et kuna lennuk kukkus sisuliselt otsejoones taevast alla, on alust oletada, et mõlemad mootorid seiskusid üheaegselt, vahendas Õhtuleht. Mis mootoririkke põhjustas, pole veel selge.
Hollandi võimud on andnud teada, et katastroofis hukkunud üheksast inimesest viis on türklased ja neli ameeriklased.
Turkish Airlinesi Istanbulist Amsterdami teel olnud lennuk pidanuks kolmapäeva hommikul Amsterdami lennuväljal maanduma, kuid kukkus alla umbes poolteist kilomeetrit enne seda, purunedes kolmeks tükiks, pardal oli 135 inimest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Türgi lennuk tegi avarii maandumisel Amsterdami Schipholi rahvusvahelises lennujaamas.
Schipholi lennujaama pressiosakonna juhi Ruud Weveri sõnul õnnetuse põhjuseid hetkel veel ei tea. "Liiga vara on seda veel öelda, spekuleerida ma ei saa ega taha," kommenteeris Wever telekanalile BBC.
Üheksa inimest hukkus tänahommikuses lennuõnnetuses Amsterdami Schipholi lennujaama õnnetuses, vahendas Reuters vahendas Schipholi lennujaamas hetkel toimuvat pressikonverentsi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.