Schipholi lennujaama pressiosakonna juhi Ruud Weveri sõnul õnnetuse põhjuseid hetkel veel ei tea. "Liiga vara on seda veel öelda, spekuleerida ma ei saa ega taha," kommenteeris Wever telekanalile BBC.
Hetkel on selge, et üheksa inimest sai õnnetuses surma ja üle 50 on haavatud, viimastest 25 raskelt. Kas kokpitimeeskond on hukkunute seas, pole praegu veel teada. Euronews andmeil spekuleeritakse ühe variandina, et lennukil sai kütus otsa.
Lennukis reisinud panga tegevjuht kommenteeris Hollandi rahvuslikule telekanalile, et enne õnnetust reisijaile hädaohuteateid ei antud. "Meeskonna viimane teade reisjatele oli palve kinnitada turvavööd ja olla laandumiseks valmis," kommenteeris tunnistaja. Hetk enne kokkupõrget maaga proovis piloot pärast järsku langemist mootorivõimsusega ülespoole rebida, sellele järgnes kokkupõrge.
Istanbulist Amsterdami suundunud Turkish Airline´i lennuk kukkus täna hommikul kell 10.40 alla 200 meetrit enne lennurada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Hollandi uurijad on jõudnud järeldusele, et üleeile Amsterdami lähedal toimunud lennukatastroofi põhjustas tõenäoliselt mootoririke.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.