Schipholi lennujaama pressiosakonna juhi Ruud Weveri sõnul õnnetuse põhjuseid hetkel veel ei tea. "Liiga vara on seda veel öelda, spekuleerida ma ei saa ega taha," kommenteeris Wever telekanalile BBC.
Hetkel on selge, et üheksa inimest sai õnnetuses surma ja üle 50 on haavatud, viimastest 25 raskelt. Kas kokpitimeeskond on hukkunute seas, pole praegu veel teada. Euronews andmeil spekuleeritakse ühe variandina, et lennukil sai kütus otsa.
Lennukis reisinud panga tegevjuht kommenteeris Hollandi rahvuslikule telekanalile, et enne õnnetust reisijaile hädaohuteateid ei antud. "Meeskonna viimane teade reisjatele oli palve kinnitada turvavööd ja olla laandumiseks valmis," kommenteeris tunnistaja. Hetk enne kokkupõrget maaga proovis piloot pärast järsku langemist mootorivõimsusega ülespoole rebida, sellele järgnes kokkupõrge.
Istanbulist Amsterdami suundunud Turkish Airline´i lennuk kukkus täna hommikul kell 10.40 alla 200 meetrit enne lennurada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Hollandi uurijad on jõudnud järeldusele, et üleeile Amsterdami lähedal toimunud lennukatastroofi põhjustas tõenäoliselt mootoririke.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.