• 20.02.09, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pillesaar: keegi pole Kakumäe Jahisadamasse leivaraha pannud

Kakumäe Jahisadama võlakirjade lunastustähtaeg lükkub kaks aastat edasi. Sadama üks omanikest Jaan Pillesaar kinnitas, et investorid suhtusid palvesse mõistvalt, sest tegu on professionaalidega, kes pole investeerinud ära oma viimast raha.
31.03 märtsil jõuab kätte Kakumäe Jahisadama võlakirjade lunastustähtaeg. Emissiooni mahuks 169 miljonit krooni ja intressimäär 8%, millele lisandub lisaintress.
Firma üks omanikest Jaan Pillesaar sõnas, et firmal on investorite kirjalik nõusolek võlakirjade pikendamiseks olemas ja vastav lõppdokument ettevalmistamisel. Uus lunastustähtaeg on 31.03.2011.
"Majandus kõigub üles ja alla, tuleb see madalkurv kõigil läbida," kommenteeris Pillesaar, lisades et täna on vale aeg turult uut kapitali tõsta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta selgitas, et jahisadama projektis arvestati kapitaliturgude langusega 30%, kuid tegelik turulangus Baltikumis on täna pigem 60%. "Rahaturu selline kriis oli kõigile halb üllatus, kuid ega see jalust ei raba, töötame plaanide kohaselt projektiga edasi," lisas ta. Ka on arvestatud võlakirjade tähtajapikendamise lisakuludega, mille teenindamisega Pillesaare sõnul tullakse toime.
Võlakirjade lunastustähtaegade pikendamisse suhtusid Pillesaare sõnul investorid mõistlikult. "Investorid arvestasid sellise võimalusega. Projekti on investeerinud professionaalid, keegi ei ole sinna oma leivaraha paigutanud," ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele