SASi asepresident Ole Orver kohtus täna ennelõunal majandusministeeriumis asekantsler Eero Pärgmäe ja Estonian Airi nõukogu ja AS Cresco juhatuse esimehe Olev Schultsiga.
Rahvusliku lennukompanii aktsionäride esindajad kõnelesid lennufirma lähitulevikust.
Majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumist lubati logistikauudised.net-ile, et peagi saabub teemat valgustav pressiteade.
Ka SASi esindanud Ole Orver sõnas, et paari tunni pärast saadavad nad ja koos ministeeriumiga pressiteate välja ja see peaks kõigile küsimustele vastama. „Rohkem meil lisada ei ole,“ jäi mees kindlaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äripäeva andmetel rääkisid asjaosalised Estonian Airi edasise rahastamise teemadel. Kas ja kuidas kergitada firma omakapitali?
Kui seni on Estonian Airi lühiajaliste, paari miljoni euroste laenudega vee peal hoidnud ainult suuromanik SAS, siis kas ja kuidas peaksid ka ülejäänud aktsionärid - Eesti riik ja investeerimispank Cresco - edasises rahapanustamises osalema?
Äripäeva andmetel peaks lähiajal Estonian Airi süstima veel vähemalt 100 miljonit krooni, mis esialgsetel andmetel peaks jagunema kõigi kolme aktsionäri vahel.
Eesti riik oleks ilmselt valmis lennufirmasse raha lisama, teades, et kompaniil on pikemaajalisem kava, kuidas raskes majanduslikus olukorras ja üldise kriisi tingimustes ellu jääda ja ühtlasi Tallinnast piisavalt paljudesse otsesihtpunktidesse lennata.
Seotud lood
Tänasel istungil otsustas valitsus, et osaleb 38,8 miljoni krooniga AS Estonian Airi aktsiakapitali suurendamises.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.