Teisipäeval istus riigikogu Saarte ühendus ümarlauas koos Saaremaa Laevakompanii ja majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi esindajatega.
Saarte ühenduse esimees Imre Sooäär ütles, et kohtumisel leppisid peamistes printsiipides kokku saarte ühenduses olevate erakondade esindajad, kirjutas Oma Saar.
Sooääre sõnul on tema seisukoht kindlasti see, et riigikogusse peab jõudma eelnõu, mis oleks ülem erakondade poliitilistest ambitsioonidest, sest ülesõit ei tohi edaspidi jääda poliitiliste tuulte meelevalda, vaid peab lähtuma konkreetsetest hinna kujundamise põhimõtetest.
“Täna neid põhimõtteid ei ole, praegu sõltub ülevedu poliitilistest kokkulepetest,” sõnas Sooäär.
Riigikogu Saarte ühendus näeb aga lahendusena, et erinevalt tänasest süsteemist, kus üle Väinamere sõitjatel tuleb osta nii reisija- kui ka autopilet, pääseks parvlaevale edaspidi vaid autopiletiga.
“See võiks olla samas hinnaklassis, kui on praegu kahe reisijaga auto ülevedu,” kommenteeris Soosaar, kelle sõnul võidaksid sellisel juhul kindlasti näiteks paljulapselised pered.
Erandina jääksid reisijapiletid bussireisijatele, sest busside täitumus on väga erinev.
Saarte püsielanikele loodetakse parvlaevapiletite soodustust pakkuma hakata 50 protsenti tavahinnast.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.