Garantii pikendamine kümne aastani ja silla ehitushinna langetamine 3,5 miljoni krooni võrra on tingimused, millega Tartu linn võiks olla nõus pikendama Laia tänava silla ehitustähtaega jaanipäevani.
Selline oli linnamajanduse osakonna juhi Rein Haagi kommentaar sillaehitusfirma Tilts reedel linnavalitsusele saadetud kirjale, milles Vabaduse silla ehitaja andis teada omapoolsetest tingimustest sillaehituslepingu lisa sõlmimisel, kirjutas Tartu Postimees.
Haak märkis, et kui Tilts ka nüüd kokku lepitavaks jaanipäevaaegseks tähtajaks silda valmis ei saa, hakkaks uuesti tiksuma trahv, mis praeguse lepingu kohaselt on 0,1 protsenti ehitushinnast päevas, kuid kokku mitte rohkem kui kümme protsenti silla hinnast, mis hanke tulemusel on 166 miljonit krooni, praegust hinna langetamise soovi ei nimeta linn trahviks.
Reedel saadetud kirjas ütleb Tilts, et ei saa kahjuks alandada silla ehitushinda, kuna ehitusmaterjalid on juba soetatud ja lisamaterjale osta pole vaja, lisaks on erakorralisi töid tehtud 4,5 miljoni krooni eest ja lisakulu on ka tööjõu puhul olnud novembris-detsembris 780 000 krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.