Ettevõtte lähetab Gruusia Postile abisaadetise, kuna eelmise aasta augustisündmuste käigus hävis märkimisväärne osa nende varast.
Gruusia Post pöördus Ülemaailmne Postiliidu (UPU) vahendusel kõigi maailma postiorganisatsioonide poole abi saamiseks, et taastada postiteenuste igapäevane toimimine, teatas firma.
„Gruusia soov oli saada mobiilseid postkontoreid, suuri- ja väikekaubikuid, arvuteid, printereid, kaale ning röntgeniaparaat. Meie saadame Gruusiasse kümme arvutit, loodetavasti on need abiks sealse postkontorite arvutivõrgu taastamisele. Saadetis on plaanis teele panna 17. veebruaril,“ kommenteeris otsust juhatuse esimees Ahti Kallaste.
UPU on koordineerinud sellelaadseid tegevusi seoses looduskatastroofide tagajärgede likvideerimise ja sõja olukordadega ka varem. Suurematest abiprojektidest võib nimetada 2004. ja 2005. aastal Kagu-Aasiat tabanud tsunamit, Ladina-Ameerikat tabanud orkaani Ivan, Rumeenia üleujutusi, Pakistani maavärinat, Iraagi sõjasündmusi jne. 2008. aasta oktoobris palus abi Haiti Post troopiliste tormide Gustav, Hanna ja orkaan Ike tekitatud purustuste tagajärgede likvideerimiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Post on Ülemaailmse Postiliidu liige aastast 1992.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.