EKLT OÜ tegevjuht Marina Nikitina selgitas, et firmal on palju püsikliente, tänu kellele majanduslangus andis tunda alles aasta lõpus.
„Kriisi mõju jõudis meieni hilja. Aasta algusest kuni oktoobrini oli nagu eelnevatel aastatel,“ kommenteeris ta ettevõtte majandustulemusi. Eesti UPSi esindaja käive kasvas aastaga 3% ja kasum 5%.
2009. aastalt ootab ta langust. „Loodame, et tulemused jäävad samale tasemele, kuid pigem näeme pisikest langust,“ seadis ta eemärke käesolevaks aastaks.
Samas Nikitina sõnul äri seisma jäänud ei ole. „Ettevõtted ikka saadavad pakke. Äri seisma ei jää, tehakse vajalikke restruktureerimisi,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.