• 06.02.09, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku AB: hindade langedes on mõistlikum lõpetada

Sellise languse jätkudes tuleb tehnika seina seisma panna, arvas Saku AB AS tegevjuht Ole Loigu.
„Selline asi ei ole jätkusuutlik,“ kommenteeris Loigu transpordihindade langust. „Selliste hindadega ei ole võimalik ausalt vedada, riigi maksud ei saa maksutud. Minimaalne hind peaks olema 12 krooni kilomeeter või kütuse liitri hind võrduma kilomeetri hinnaga, siis on reaalne, et töö saab tasutud ja maksud makstud.“
Transport odavnes statistikaameti andmetel jaanuaris võrreldes mullusega 9,8%,  võrreldes 2008. detsembriga kahanes transpordi hind 4,1%.
Loigu sõnul on vedajaid, kes sõidavad ka 8,25 kr/km. „Võimaluse korral ütleme sellistest vedudest ära,“ lisas ta, et Saku AB veab alla omahinna vaid häda korral. „Mõistlikum on tehnika seisma panna, kui hinnad sellise tempoga kukuvad.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loigu sõnul on õnneks autojuhid mõistlikud ja tulid palga vähendamisega kaasa. „Mehed saavad aru,“ selgitas ta, et aasta lõpus vähendati töötasusid. „Kuid siiski arvestati siis, et langus jääb 2008. aasta lõpu tasemele. Kui langus jätkub tuleb tehnika seina äärde seisma panna,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele