• 06.02.09, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku AB: hindade langedes on mõistlikum lõpetada

Sellise languse jätkudes tuleb tehnika seina seisma panna, arvas Saku AB AS tegevjuht Ole Loigu.
„Selline asi ei ole jätkusuutlik,“ kommenteeris Loigu transpordihindade langust. „Selliste hindadega ei ole võimalik ausalt vedada, riigi maksud ei saa maksutud. Minimaalne hind peaks olema 12 krooni kilomeeter või kütuse liitri hind võrduma kilomeetri hinnaga, siis on reaalne, et töö saab tasutud ja maksud makstud.“
Transport odavnes statistikaameti andmetel jaanuaris võrreldes mullusega 9,8%,  võrreldes 2008. detsembriga kahanes transpordi hind 4,1%.
Loigu sõnul on vedajaid, kes sõidavad ka 8,25 kr/km. „Võimaluse korral ütleme sellistest vedudest ära,“ lisas ta, et Saku AB veab alla omahinna vaid häda korral. „Mõistlikum on tehnika seisma panna, kui hinnad sellise tempoga kukuvad.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loigu sõnul on õnneks autojuhid mõistlikud ja tulid palga vähendamisega kaasa. „Mehed saavad aru,“ selgitas ta, et aasta lõpus vähendati töötasusid. „Kuid siiski arvestati siis, et langus jääb 2008. aasta lõpu tasemele. Kui langus jätkub tuleb tehnika seina äärde seisma panna,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele