Sellise languse jätkudes tuleb tehnika seina seisma panna, arvas Saku AB AS tegevjuht Ole Loigu.
„Selline asi ei ole jätkusuutlik,“ kommenteeris Loigu transpordihindade langust. „Selliste hindadega ei ole võimalik ausalt vedada, riigi maksud ei saa maksutud. Minimaalne hind peaks olema 12 krooni kilomeeter või kütuse liitri hind võrduma kilomeetri hinnaga, siis on reaalne, et töö saab tasutud ja maksud makstud.“
Transport odavnes statistikaameti andmetel jaanuaris võrreldes mullusega 9,8%, võrreldes 2008. detsembriga kahanes transpordi hind 4,1%.
Loigu sõnul on vedajaid, kes sõidavad ka 8,25 kr/km. „Võimaluse korral ütleme sellistest vedudest ära,“ lisas ta, et Saku AB veab alla omahinna vaid häda korral. „Mõistlikum on tehnika seisma panna, kui hinnad sellise tempoga kukuvad.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loigu sõnul on õnneks autojuhid mõistlikud ja tulid palga vähendamisega kaasa. „Mehed saavad aru,“ selgitas ta, et aasta lõpus vähendati töötasusid. „Kuid siiski arvestati siis, et langus jääb 2008. aasta lõpu tasemele. Kui langus jätkub tuleb tehnika seina äärde seisma panna,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.