2009. aasta jaanuaris müüdi vaid 120 tarbesõidukit, mida on mullusega võrreldes 76% vähem, siis müüdi 509 sõidukit.
Ainuke mark, mis kasvu näitas oli MAN, müüdi 40% veokeid, kasv 5 veokilt 7le, selgus AMTELi andmetest.
Kõik teised margid on languses. Eriti raske kuu oli Scaniale, kes suutis müüa vaid 2 veokit, mullu oli tulemus 44, langus 95%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tarbeautode müük jaanuaris:
2009/2008 muutus%Citroen 19/56 -66%Mercedes-Benz 15/83 -82%Peugeot 13/39 -67%Renault 13/56 -77%Volkswagen 11/23 -52%Jaanuar 120/509 -76%
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tule kujunda Eesti tööstuse ja logistika tulevikku!