2009. aasta jaanuaris müüdi vaid 120 tarbesõidukit, mida on mullusega võrreldes 76% vähem, siis müüdi 509 sõidukit.
Ainuke mark, mis kasvu näitas oli MAN, müüdi 40% veokeid, kasv 5 veokilt 7le, selgus AMTELi andmetest.
Kõik teised margid on languses. Eriti raske kuu oli Scaniale, kes suutis müüa vaid 2 veokit, mullu oli tulemus 44, langus 95%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tarbeautode müük jaanuaris:
2009/2008 muutus%Citroen 19/56 -66%Mercedes-Benz 15/83 -82%Peugeot 13/39 -67%Renault 13/56 -77%Volkswagen 11/23 -52%Jaanuar 120/509 -76%
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.