Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas kinnitas, et Estonian Airi on alati oma strateegia ja tegevusplaanid välja töötanud lähtudes eeskätt kodu- ja sihtturgude arengupotentsiaalist.
"Seega ei tähenda võimalik muudatus omanikeringis kindlasti meie seniste plaanide kiiret ümbervaatamist," kommenteeris ta SASi otsust Eesti rahvuslik lennukompanii maha müüa.
"Oleme senimaani teinud head koostööd ning SASi poolt täna avalikustatud otsus ei muuda meie põhisuunda, milleks on ettevõtte turupositsiooni edasine tugevdamine ning jätkusuutlik ja kasumlik tegevus. Meie strateegiline koostöö SASiga jätkub ning selles osas muudatusi plaanis ei ole," lisas ta.
"SAS on olnud meie pikaajaline koostööpartner, Estonian Airi ametlik lojaalsusprogramm on SASi EuroBonus ja mitmed regulaarlennud toimuvad koodijagamise alusel. Strateegiline partner ei pea ilmtingimata olema omanik. Koostööd reguleerivad partneritevahelised lepingud ning selle kvaliteeti ei määra omaniksuhted. Seega ei too SASi otsus meie senisesse koostöösse mingeid muudatusi," oli juht kindel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.