Konsolideerimata ja auditeerimata tulemuste järgi jõudis Eesti Post eelmisel aastal ligi poolemiljonilise kasumini.
„Esialgsetel andmetel lõpetas postiettevõte eelmise majandusaasta ligi poole miljoni kroonise kasumiga. Tegemist on hea tulemusega arvestades üldist majandusseisu ning seda, et eelnevad kaks aastat on Eesti Posti majandusnäitajad olnud negatiivsed,“ kommenteeris Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen.
Eesti Posti tulud kasvasid 2008. aastal 48,6 miljonit krooni ehk 5,3% võrreldes eelmise aastaga. Kirjatulude kasv oli 25,6 miljonit krooni ning see on 7,1% rohkem kui 2007. aastal. Tulud suurenesid nii liht- kui tähtkirja hinnatõusu läbi, kuna samal ajal vähenes kirjade maht pea 10%.
Postiettevõtte pakiteenuste käive kokku jäi võrreldes 2007. aastaga samaks, postimüügi käive kasvas 11,4 miljonit krooni, ELS Kuller teenuste käive langes 13,0 miljonit krooni.
Auditeerimata andmetel jäi Eesti Post eelmisel majandusaastal pea 980 mln käibe juures 0,4 miljoniga kasumisse. Eelmisel aastal saadeti Eesti Posti vahendusel ligi 50 mln kirja, ligi 1,8 mln postimüügipakki ja ligi 1,2 mln ELS Kuller saadetist.
2006. aastal oli Eesti Posti kahjum 20 miljonit, 2007. aastal 34 miljonit krooni.
Seotud lood
Eesti Posti auditeeritud majandusaastaaruande põhjal paisutas varem kahjumis olnud firma oma kasumit ligi 8 korda, käive kahanes ligi viiendiku, ilmneb majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teatest ja firma andmetest.
Riiklik postifirma, mille tänavune eesmärk on keerulisest majandusolukorrast olenemata kasumi teenimine, sai esimesel poolaastal ligi kuus mln krooni kahjumit.
Eelmisel aastal tegi Eesti Posti kontsern üle kahemiljonilise kasumi, auditeerimata kasum posti- ja logistikaettevõttel ületas kolme miljoni piiri, teatab Eesti Post.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.