"Osa laopindu võivad sel aastal ka lihtsalt tühjalt seisma jääda. Eriti tundlikud on selles osas tollilaod, mis sõltuvad Venemaast, Ukrainast, Skandinaaviast," prognoosis laonduse lähituleviku olukorda Schenkeri logistikaosakonna juht Ain Tulvi.
Siseturuga seoses Shencker veel ohtu ei adu, kuid miski pole Tulvi sõnul võimatu. Uue aasta olukorra maandamiseks püüab firma korrelatsioonis kahanevate tuludega vähendada ka kulusid.
"Laondus läks möödunud aastal üldiselt ikka hästi, läks isegi paremini kui oskasime oodata," tõdes Tulvi möödunud aasta käivet-kasumit kommenteerides. Isegi langus novembris-detsembris ei suutunud "ilusat pilti" rikkuda. Põhilise põhjusena tõi ta esile laonduse pooleaastase viivituse transpordi ja üldse turuolukorrale reageerimisel. Näiteks transpordiosa oli languses juba 2008. aasta mais-juunis.
Alanud aasta osas on firma võtnud tagasihoidlikumad eesmärgid. "Plaani teeme enam mitte eelmise aasta, vaid tegelikkuse alusel," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pealegi pole ju sel aastal uusi laopindu ehitada ega rentida üldse mõtet ja langus jätkub selgi aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.