• 28.01.09, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubavood Venemaa suunal taastuvad

Eesti ja Venemaa suhetes on poliitika jäänud tagaplaanile ning esile on kerkinud puhtalt majanduslikud küsimused, leiavad transiidiettevõtete esindajad.
Autotranspordiettevõtte Jupiter Plus juhi Jevgeni Sidorovi sõnul pole Venemaal hetkel poliitika jaoks aega. "Praeguses olukorras mõtleb igaüks selle peale, mida võtta ette, et kriisilainest üle saada. Eriti teravalt on seda tunda Venemaal, sellepärast on poliitika jäänud tahaplaanile," rääkis ta venekeelsele portaalile dv.ee.
Sidorovi kinnitusel ei meenuta läbirääkimistel enam keegi monumendikriisi ega Eesti ja Venemaa vahel puuduvat piirilepingut. "Praegu on igaüks hõivatud majandusega. Jumal tänatud, et meie poliitikud ka vaikivad ja ka sealtpoolt keegi meile granaati ei viska. Ja olgu nad tänatud selle eest. Olukord muutub ja paremuse suunas," ütles ta. Jupiter Plusi juhi sõnul keerlevad praegused läbirääkimised hinna ja maksevõimaluste ümber.
Kliente huvitavad eelkõige makseaja pikendused. "Jutt käib umbes nii: "Võimalik on maksepikendus kuni 60 päeva. Siis meie lähme otsime raha ja teeme tellimusi, teie aga pange autod valmis"," iseloomustas Sidorov tänast olukorda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sidorov lisas, et kaubavood Venemaa suunal on hakanud taastuma. Ka Vene partnerite rahad on tasapisi liikuma hakanud, märkis ta.
Ka DLE OÜ juhatuse liige Aleksandr Šumeiko kinnitas, et Venemaa ja Eesti suhted on paranema hakanud. "Venemaa suhtumine Eestisse hakkab tasapisi muutuma. Eesti kasuks on mänginud Läti ja Leedu meeleavaldused, mis hirmutavad kliente," ütles ta. Šumeiko kinnitusel liiguvad veosed Venemaa suunal, kuigi väheses koguses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele