• 09.01.09, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene blokaad Eestile tõstis Läti raudtee kaubamahud taevasse

Firma Latvijas dzelzcelš ja selle tütarettevõtted vedasid mullu Läti raudteel rekordkoguse kaupa, 56,06 miljonit tonni. Kasvu üheks põhjuseks peetakse Eesti ja Venemaa viletsaid suhteid.
Kasv 2007. aastaga võrreldes 7,5%, mil firma vedas 52,16 miljonit tonni. 
2008. aasta oli ettevõtte kogu tegutsemisajaloo parim.  Kõige rohkem veeti naftatooteid ja vedelaid petrooleum tooteid, 19,4 miljonit tonni, mida on 0,8% rohkem võrreldes 2007. aastaga, kirjutas BizNews.lv.
Lätlased põhjendavad kaubavoogude kasvu Eesti ja Venemaa erimeelsustega. 2007. aasta aprillis liigutati  pronkssõdurit ja Venemaa suunas oma kaubavood Eestist mööda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Firma LDz Cargo usub, et 2009. aastal ei suudeta mullust tulemust korrata ja pessimistliku stsenaariumi kohaselt vähenevad mahud 10% või isegi rohkem. Seda põhjendatakse maailma majanduskriisiga ja Venemaa mahtude kahanemisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele