SmartPOST alustas üle-Eestilise iseteeninduslike „postkontorite“ e. pakiautomaatide võrgu kaudu teenuse pakkumist.
SmartPOST OÜ alustas iseteeninduslike „postkontorite“ võrgu ehitamist 2008 aasta suvel. Loodud üle-Eestiline iseteeninduslike „postkontorite“ e. pakiautomaatide võrgustik on ette nähtud eelkõige internetikaupluste ja postimüügi kaubamajade klientide teenindamiseks, teatas firma.
See koosneb kaasaegsel tehnoloogial põhinevatest seadmetest, mis võimaldavad inimestel kiirelt ja mugavalt oma tellitud kaubad kätte saada. Samuti annab kaasaegne tehnoloogia võimaluse pakkuda soodsamat alternatiivi Eesti Postile. Kauba tellinud kliendile saadetakse kood mobiiltelefonile ja e-mailile ning pärast koodi sisestamist pakiautomaadi arvutisse saab klient kauba kätte.
Pakiautomaadid on paigaldatud kaubanduskeskustesse üle Eesti, et klientidel ei tekiks lisa ajakulu kaupade kättesaamiseks. Praeguseks on paigaldatud 31 pakiautomaati ja esindatud on SmartPOSTi võrk kõikides maakondades. Teenuse võrgu testimine ja pilootprojektid on edukalt läbitud ning nüüd on kõikidel ettevõtetel on võimalik liituda teenusega veebikeskkonnas aadressil –
www.smartpost.ee/eteenindus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SmartPOST OÜ logistikaettevõte, mille eesmärgiks on muuta kaugmüügi ehk peamiselt interneti ja postimüügi teel ostetud kaupade kättesaamine võimalikult kiireks ja mugavaks.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.