Maandumissüsteemi puudumine Kuressaare lennuväljal segab õhuliiklust, kuna halli ilmaga ei näe piloodid maanduda.
“Inimese silmale tundub, et ei ole halb ilm, aga kui pilved on madalamal kui 400 jalga, ei saa lennuk ohutuse mõttes maanduda,” ütles lennujaama maapealset teenindust koordineeriv Anu Haljas Õhtulehele.
Kui mujal aitavad lennukit lennurajale tuua spetsiaalsed maandumisseadmed, siis Kuressaares peab lennuk nende puudumisel maanduma piloodi silma järgi.
Madalatest pilvedest tingitud tõrked peaksid kaduma lähiaastatel, kui Kuressaare lennujaam saab maandumiseks kasutatava SI-süsteemi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.