Saare maavalitsus keeldus vastu tulemast Harjumaa Liinide suurema dotatsiooni soovile, paludes taotlust täpsustada.
Andrus Lulla, maasekretär maavanema ülesannetes, märgib Harjumaa Liinidele saadetud kirjas, et firma on kütusekulu prognoosi arvutanud, võttes aluseks tipphindu, mis pole põhjendatud, kirjutas Oma Saar.
“Ei ole põhjust arvata, et praegustes globaalse majanduslanguse tingimustes see [kütusehind] 2009. aastal taas sellele tasemele kerkiks, pigem on tõenäoline langustrendi jätkumine,” nendib Lulla.
Harjumaa Liinide bussid sõidavad Kuressaare linnaliinidel, firma soovib dotatsiooni suurendamist 13 kroonile 20 sendile kilomeetri kohta ehk kahe krooni võrra.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.