• 18.12.08, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussifirma jäi küsitud lisarahata

Saare maavalitsus keeldus vastu tulemast Harjumaa Liinide suurema dotatsiooni soovile, paludes taotlust täpsustada.
Andrus Lulla, maasekretär maavanema ülesannetes, märgib Harjumaa Liinidele saadetud kirjas, et firma on kütusekulu prognoosi arvutanud, võttes aluseks tipphindu, mis pole põhjendatud, kirjutas Oma Saar.
“Ei ole põhjust arvata, et praegustes globaalse majanduslanguse tingimustes see [kütusehind] 2009. aastal taas sellele tasemele kerkiks, pigem on tõenäoline langustrendi jätkumine,” nendib Lulla.
Harjumaa Liinide bussid sõidavad Kuressaare linnaliinidel, firma soovib dotatsiooni suurendamist 13 kroonile 20 sendile kilomeetri kohta ehk kahe krooni võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele