• 12.12.08, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaid paar protsenti reisijatest kasutab e-registreerimist

Juba kuu aega saavad Estonian Airi kliendid end lennule e-registreerida Estonian Airi kodulehel, kui novembri esimestel nädalatel kasutas e-registreerimise võimalust 2% kõigist reisijatest, siis detsembri esimestel nädalatel on see protsent mõnevõrra tõusnud.
E-piletiga reisijad saavad end internetis Estonian Airi kodulehel registreerida kõikidele Estonian Airi regulaarlendudele, mis algavad Tallinnast, Kuressaarest või Brüsselist, teatas firma.
Lennule registreerimine kodulehel on kiire, lihtne ja mugav, võimaldades valida istekoha, registreerida EuroBonus kaardi ning trükkida pardakaardi.
„Arvestades, et 70% Eesti elanikest kasutab internetti, on e-teenuste kasutajate potentsiaalne hulk väga suur. Samas peame möönma, et enamik reisijaid eelistab endiselt traditsioonilisi teenuseid, kus oluline osa on otsesuhtlusel teenindajaga,“ selgitas Estonian Airi PR direktor Ilona Eskelinen. „Inimesed vajavad uute teenuste proovimisel julgustust. Seepärast abistavad Estonian Airi töötajaid meie kliente Tallinna lennujaamas uute check-in automaatide kasutamisel ja see on toonud märgatavat edu. Lennule registreerimine meie kodulehel on sama lihtne kui pileti broneerimine. Kõik e-registreerimiseks vajalikud tegevused on lihtsalt lahti seletatud, vaja on ainult proovida,“ lisas Eskelinen.

Artikkel jätkub pärast reklaami

E-registreerimine avatakse vähemalt 12 tundi enne väljalendu ja lõpeb Tallinnas ja Kuressaares 1,5 tundi ning Brüsselis 2 tundi enne väljalendu.
Interneti teel saavad end lennule registreerida nii käsi- kui ka äraantava pagasiga reisijad. Lennujaamas võib internetis lennule registreerunud reisija, kellel on ainult käsipagas, minna otse turvakontrolli, äraantav pagas tuleb aga registreerida pagasi äraandmislauas, mis suletakse 45 minutit enne väljalendu.
Peagi saavad turistiklassi reisijad soovi korral enne pikemat lendu Estonian Airi kodulehelt ka sooja toidu ette tellida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele