Drivery kasutamisest võidavad enim eelkõige need teenusettevõtted, kelle ärist ja kuludest moodustavad olulise osa transpordikulud, teatas firma.
Drivery annab võimaluse saada ülevaade ettevõtte sõiduki asukohast ja marsruudist autosse paigaldatava seadme ja internetibrauseri abil. Samuti saab koostada raporteid läbitud distantside, kulutatud kütuse ning mitmete muude näitajate kohta.
Teenus vähendab Oskando hinnangul ettevõtte kulusid orienteeruvalt 25 protsenti eelkõige kütusekulu vähenemisest ja tööaja efektiivsemast kasutamisest. Teenuse kasutajate hinnangul parandab teenus ettevõttesisest koostööd, sest see suurendab operatiivsust ja vähendab ebaselgust teostatud tööde üle.
Kogutavate andmete põhjal koostab Drivery muuhulgas ka e-sõidupäeviku, mille abil saab eraldada töötajate ameti- ja erasõidud. Tänu e-sõidupäevikule vabaneb ettevõte erisoodustusmaksust ning ainuüksi see aitab iga sõiduki arvelt säästa tuhandeid kroone kuus.
„Kui headel aegadel keskenduti kasvule, siis täna on luubi all üleliigsed kulud,“ selgitas Oskando tegevjuht Kristi Hakkaja. „Ettenägelik firmajuht teab hästi, et firma tegevuse efektiivsemaks muutmine pole vajalik mitte ainult ellujäämiseks täna, vaid see on majanduse stabiliseerudes oluliseks edu ja uue kasvu aluseks.“
Nordcity Center OÜ tehnikadirektori Urmet Itse näeb Oskando teenuse kasutamises mitmeid eeliseid. „Esimestel kuudel vähenes ettevõtte kütusearve silmnähtavalt, kadusid ära vaidlused läbitud kilomeetrite ja isiklike sõitude üle,“ kommenteeris Itse. „Lisaks emotsionaalse õhkkonna paranemisele oli tunda, kuidas tööaja kasutamise efektiivsus tõusis.“