• 11.12.08, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Logistikaühing ostis Baltika aktsiaid

Eesti Logistikaühing omandas osaluse aktsiaseltsis Baltika.
Selle sammu tingis ühingu juhatuse sõnul vajadus leida aastatega akumuleerunud vabadele vahenditele mõistlik „töökoht“, teatas ühing. Kuna mittetulundusühinguna ise otseselt äritegevusse ei sekkuta, siis otsustati leida Eesti ettevõtteist sobilikem, mille aktsiatesse investeerida.
Peale väga põhjalikku kaalumist, konsultatsioone nõustajatega ning kohtumist ettevõtte juhtkonnaga langetas Logistikaühingu juhatus otsuse Baltika kasuks.
Peamisteks argumentideks on Baltika progressiivne ärimudel, hea turgude portfell, professionaalne ning usaldusväärne juhtkond, parimad investorsuhted Baltimaades ja eelkõige tarneahelate juhtimise valdamine kõrgtasemel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimase julgustava tõuke investeerimisotsusele andis Andrew James David Patersoni kaasamine Baltika juhatusse. Andrew Paterson vastutab Baltika Grupi hanke, varude ja tarneahela juhtimise eest. Ta konsulteeris Baltikat varude juhtimise alal aastatel 2003-2006, mil Baltikas toimus strateegiline pööre vertikaalselt integreeritud ärimudeliga rõivakaubandusettevõtteks. Sel perioodil sisse viidud muudatuste edukuses pole tänaseks võimalik kahelda ka kõige pessimistlikemail skeptikuil.
Logistikaühingu aktsiaostu ajastus on samuti soodus, sest vaatamata ettevõtte majandusnäitajate järjekindlale paranemisele on selle väärtus börsil veel endiselt alla hinnatud. Eelkõige on aga Baltika näol tegemist firmaga, mille omanike hulka Logistikaühing kuuluda soovib. Usutavasti  muudab tulevane dividenditootlus investeeringu kiiresti tasuvaks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele