• 09.12.08, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rohelised: maanteega ei tohi kohalikust rahvast üle sõita

Riigikogu Erakond Eestimaa Rohelised (EER) fraktsioon esitas kaks arupärimist kahele ministrile, mis on ajendatud Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimise käigus kavandatava trassi mõjupiirkonda jäävate külade elanike pöördumiste ignoreerimistest.
Arupärimised esitati majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsile kohalike elanike kaasamisest teede arendamisega seotud aruteludesse ja keskkonnaminister Jaanus Tamkivile keskkonnamõju hindamisel tehtud märkuste arvestamise ulatusest.
“Erakond Eestimaa Rohelised fraktsioon soovib majandusministrilt teada, miks ei ole põhilises osas arvestatud 475 elaniku allkirjaga esitatud ettepanekut trassi valiku suhtes ning mille poolest kaaluvad üksikud allkirjad üles alternatiivse trassi puhul eelnimetatud 475 allkirja,” ütles arupärimiste üleandmisel EER fraktsiooni liige Toomas Trapido, “Samuti huvitab meid, miks ei tööta projekti koduleht ja kuidas majandusminister kommenteerib Maanteeameti ligi aastast viivitust elanike teabenõudele vastamisel.”
Edasi rääkis Trapido: “Arupärimises keskkonnaministrile uurime, kuidas on arvestatud antud projekti võimalikku mõju põhjaveevarudele, kaitstavatele liikidele ja suurulukitele ning kas keskkonnaminister peab normaalseks, et tema poolt algatatud reformid hajutavad ametnike tähelepanu ja segavad sellega sisulist tööd.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kavandatava trassi mõjupiirkonda jäävate külade elanikud on korduvalt pöördunud nii erinevate ekspertide, Maanteeameti kui ka keskkonnateenistuse poole. Kahjuks on kodanike pöördumisi sisuliselt ignoreeritud ega ole neile alati isegi õigeaegselt vastatud. 
Elanike poolt keskkonnamõju hindamise käigus tõstatatud küsimustele kavandava projekti mõjudest põhjaveele, kaitsealustele liikidele ja rohevõrgustiku terviklikkusele on vastatud üldsõnaliselt ja hilinemisega ning mõnedel juhtudel jäetud sootuks vastamata.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele