BLRT ehitab Rootsi teedevalitsuse Banverketi tellimusel 150 miljonit krooni maksva metrootunneli.
Tunneli konstruktsioon on Stockholmi metroo (Citybanan) linnasisese raudteetunneli veealune osa pikkusega 300 meetrit, teatas firma. Konstruktsiooni asukoht on Mälaren järves vee all. Disain näeb ette tunneli ehitamist kolmest metallkonstruktsioonist, iga konstruktsioon on 107 m pikk, 20 m lai, 10 m kõrge ning kaalub 800 tonni. Tunneli projekteeris maailmaliider disainialases nõustamises COWI.
Metallkonstruktsioone planeeritakse valmistada BLRT Grupp AS tsehhis, mis on varustatud vettelaskmise mehhanismiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.